Reklamacje i zwroty

Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.

Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

Oczywiście, nie musisz korzystać z naszych formularzy, a skorzystać z innych lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo. Masz tutaj pełną dowolność!

Na początku wybierz, która z opisanych sytuacji jest zgodna z Twoją sytuacją i pobierz odpowiedni formularz.

 

REKLAMACJE

I. Zakupione produkty:
a. dotarły do mnie uszkodzone;
b. dotarły do mnie inne, niż zamówiono;
c. dotarły do mnie i są niezgodne z umową.

W takim wypadku, możesz skorzystać z możliwości reklamacji i formularza, który znajduje się tutaj.

Wypełniony formularz proszę przesłać na adres sklep.mm.concept@gmail.com lub na poniższy adres:

M&M CONCEPT Malwina Leszczyńska

Wiejca 88

05-085 Kampinos

 

W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres:

M&M CONCEPT Malwina Leszczyńska

Wiejca 88

05-085 Kampinos

Reklamacje nie będą uwzględniane w następujących przypadkach:

1. Kolor(y) otrzymanych produktów.

Kolory produktów przedstawionych w naszym sklepie internetowym mogą odbiegać w zależności od ustawień Państwa monitora dlatego reklamacje dot. koloru otrzymanych produktów  wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego (w tym zaproszenia, dodatki, koperty, papiery) nie będą brane pod uwagę. Istnieje możliwość zamówienia próbki produktu aby zobaczyć ‘na żywo’ wygląd produktów. Szczegóły znajduję się w zakładce ‘Próbki'.

2. Błędy w druku.

Reklamacje dotyczące błędów w druku, które wynikają z winy zamawiającego nie będą rozpatrywane. Po akceptacji i zatwierdzeniu składu tekstu na kartach, zaproszeniach i innych produktach spersonalizowanych nie uwzględniamy reklamacji związanych z błędami i wadami tekstu. Firma M&M CONCEPT nie jest zobowiązana do oceny poprawności przekazanych do druku tekstów i korygowania w nich ewentualnych błędów. Dane otrzymane od Państwa są bezpośrednio kopiowane z formularzy zamówień dlatego uczulamy naszych klientów o poprawne wypełnienie formularzy oraz o dokładne sprawdzenie danych w przesłanych do akceptacji projektach.

Pozostałe informacje dot. procesu reklamacji znajdują się w Regulaminie (pkt.  6 i 7).

 

 

ZWROTY

II. Zmieniłem zdanie i chciałbym wszystkie lub część produktów zwrócić.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Formularz odstąpienia od umowy znajduje się tutaj.

Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś.
Aby zwrócić zakupiony towar, prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza zwrotu i odesłanie towaru na swój koszt na adres:

M&M CONCEPT Malwina Leszczyńska

Wiejca 88

05-085 Kampinos

UWAGA!

Prawo odstąpienie od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (pkt. 8.9.1 Regulaminu).

Oznacza to, że produkty spersonalizowane nie podlegają zwrotowi gdyż dalsza odsprzedaż będzie w zasadzie niemożliwa albo bardzo utrudniona z uwagi na ich wykonanie według specyfikacji klienta.

Więcej szczegółów o procesie zwrotu towaru znajdziesz w Regulaminie (pkt. 8)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl